Tuesday, July 17, 2007

شهين و مارگاريت




شهین و مارگریت


دولت ایران اعلام کرد که از این پس زنانی که حجاب را رعایت نکنند جریمه نقدی می شوند.


در پی این امر مارگریت دختر فرانسوی که در یکی از نایت کلاب های پاریس استریپ تیز می کند با شهین، دختری که در یک شرکت کامپیوتری در تهران کار می کند، گفتگوی زیر را انجام دادند:


شهین: من اگر مانتو نپوشیده باشم، باید پنجاه هزارتومان جریمه بدم.


مارگریت: ولی من اگرمانتوی خودم رو در بیارم، پنجاه یورو پول می گیرم.


شهین: من اگر با لباس لخت و در حالی که بدنم معلوم باشه جلوی مردم ظاهر بشم، باید صد هزار تومن جریمه بدم.


مارگریت: ولی من اگر با لباس لخت و در حالی که بدنم معلوم باشه جلوی مردم ظاهر بشم، صد یورو می گیرم.


شهین: من اگر دامن کوتاه بپوشم و حرکات تحریک کننده بکنم، یک میلیون تومن جریمه می شم.


مارگریت: من اگر دامن کوتاه بپوشم و حرکات تحریک کننده بکنم، هزار یورو می گیرم.


شهین: واسه چی به شما پول می دن؟ شما که کاری نمی کنین.


مارگریت: واسه چی از شما پول می گیرن؟ شما که کاری نمی کنین.

No comments: